FIFAPolonia.PL logowanie odzyskaj hasło rejestracja

FIFA 13 - wymagania, newsy, dyskusja. [ Aktualizacja ]

Dział poświęcony grze FIFA 13.

Postprzez Manfi » sobota, 26 maja 2012, 10:34

Obrazek


WYMAGANIA SPRZĘTOWE


UWAGA - WEDŁUG OFICJALNYCH INFORMACJI -
-FIFA 13 NIE DZIAŁA NA Windowsie XP !!!


Dwurdzeniowy procesor (Core™2 Duo lub lepszy)
Intel Core™2 Duo 2,4 GHz w przypadku systemów Windows XP, Windows Vista oraz Windows 7.
2 GB pamięci RAM. Karta graficzna z akceleracją 3D, 256 MB pamięci Video RAM, zgodna z DirectX® 9.0c lub równoważna (musi obsługiwać Shader Model 3.0 lub nowszą wersję).
ATI RADEON HD 2900. NVIDIA GEFORCE 8800 GT



FIFA 13 w Pigułce

Rewolucyjne zmiany w sztucznej inteligencji, dryblingu, panowaniu nad piłką i fizycznej walce z przeciwnikiem pozwalają prowadzić prawdziwą bitwę o posiadanie piłki na całym boisku, dają pełnię swobody w wyprowadzaniu kreatywnych ataków i doskonale oddają dramatyzm i nieprzewidywalność prawdziwej piłki.

Nowa inteligencja ofensywna sprawia, że zawodnicy staną się jeszcze sprytniejsi. Będą uważnie analizować możliwości taktyczne, ciężej pracować na boisku i sprytniej wybiegać na wolne pole, myśląc zawsze dwa ruchy do przodu. Dzięki najobszerniejszemu i najbardziej intuicyjnemu systemowi dryblingu w historii gier FIFA znaczenie będzie mieć każde dotknięcie piłki. Wzorowany na absolutnie najlepszym piłkarzu świata — Lionelu Messim — system kompletnego dryblingu umożliwia graczom mijanie przeciwników dzięki bardzo precyzyjnemu panowaniu nad piłką i możliwości poruszania się w naprawdę dowolnym kierunku, co pozwala puścić wodze kreatywności i wyprowadzać wspaniałe ataki. System przyjmowania piłki w grze FIFA 13 zmienia sposób wykonywania tej, wydawałoby się, prostej czynności, aby wyeliminować praktycznie perfekcyjne przyjęcie za każdym razem, niezależnie od umiejętności zawodnika, co daje obrońcom więcej możliwości odzyskania piłki. Druga odsłona mechanizmu zderzeń między zawodnikami rozszerza możliwości gry ciałem z samej walki o piłkę do przepychanek bez piłki. Obrońcy mogą popychać przeciwników i ciągnąć ich za koszulki, wykorzystując swoją siłę i posturę do wywalczenia lepszej pozycji lub do zmuszenia przeciwnika do popełnienia błędu jeszcze zanim dotrze do nich piłka. Taktyczne rozgrywanie rzutów wolnych umożliwia stwarzanie niebezpiecznych, nieprzewidywalnych sytuacji przy tych stałych fragmentach gry. Przy piłce może teraz stanąć nawet trzech zawodników, co pozwala mylić przeciwnika fałszywymi rozbiegami, daje większe możliwości podawania i ogólnie umożliwia rozgrywanie bardziej złożonych kombinacji przy rzutach wolnych.

W tym roku gra FIFA doczeka się największych zmian w historii serii. W najbliższych miesiącach będziemy prezentować nowe funkcje i tryby gry.

Najważniejsze funkcje

• Inteligencja ofensywna — Zupełnie nowa inteligencja zawodników służąca do dobierania optymalnej pozycji na boisku powoduje lepsze czytanie gry przez piłkarzy sterowanych przez CPU oraz skuteczniejsze kreowanie groźnych ataków. Zawodnicy będą sprytniej szukać możliwości wybiegnięcia za plecy obrońców, a także będą odciągać przeciwników z dala od ich pozycji, aby tworzyć luki w obronie. Ponadto wszyscy będą lepiej analizować grę, gdy nie będą przy piłce, oraz będą planować na dwa ruchy do przodu, aby jak najlepiej wykorzystać sytuację taktyczną.

• Pełny drybling — Dzięki pełnemu panowaniu nad piłką każde dotknięcie piłki ma znaczenie, co pozwoli graczom wykazać się większą kreatywnością w mijaniu przeciwników. Zawodnicy przy piłce będą szybciej przyspieszać i poruszać się w naprawdę każdym kierunku. Piłkarz może teraz prowadzić piłkę zwrócony cały czas twarzą do przeciwnika, poruszając się w dowolną stronę, albo może się odwrócić do obrońcy plecami i zastawić piłkę, aby koledzy z drużyny zdołali lepiej się ustawić.

• Przyjmowanie piłki — Nowy system przyjmowania piłki eliminuje problem niemal perfekcyjnego panowania nad futbolówką wszystkich zawodników, co wprowadza dozę niepewności przy trudniejszych podaniach. Kiepskie podania są trudniejsze do opanowania, co daje obrońcom szansę na przejmowanie piłki, gdy ta odskoczy przyjmującemu. Wpływ na przyjęcie ma wiele czynników — presja ze strony przeciwnika, trajektoria piłki oraz jej szybkość. Oczywiście piłkarze bardziej uzdolnieni będą częściej dobrze przyjmować piłkę. Mniej idealnych przyjęć, ryzyko posłania zbyt silnego podania i więcej bezpańskich piłek to większa równowaga między obroną a atakiem.

• Mechanizm zderzeń zawodników — Druga generacja cieszącego się ogromnym uznaniem silnika fizyki rozszerza możliwości gry ciałem z samej walki o piłkę do przepychanek bez piłki, co daje obrońcom dodatkowe możliwości taktyczne. Obrońcy mogą wykorzystywać swoje warunki fizyczne, popychać przeciwników i ciągnąć ich za koszulki, aby wywalczyć lepszą pozycję lub zmusić przeciwnika do popełnienia błędu jeszcze zanim dotrze do nich piłka.

• Taktyczne rozgrywanie rzutów wolnych — Stwarzaj niebezpieczne, nieprzewidywalne sytuacje przy stałych fragmentach gry. Przy piłce może teraz stanąć nawet trzech zawodników, co pozwala mylić przeciwnika fałszywymi rozbiegami, daje większe możliwości podawania i ogólnie umożliwia rozgrywanie bardziej złożonych kombinacji przy rzutach wolnych. Ale przeciwnik nie pozostaje ślepy i głuchy na zabiegi wykonujących stały fragment gry. Zyskuje możliwość zwiększania i zmniejszania liczby zawodników w murze, może spróbować podejść murem bliżej, lub wysłać jednego zawodnika, aby ruszył biegiem i spróbował przejąć podanie lub zablokować strzał.

• Dwa nowe rodzaje podań — Podcięte podania nad wyciągniętą nogą obrońcy i podcięte piłki prostopadłe.

• Podstawowe elementy gry — Aby uczynić rozgrywkę jeszcze bardziej realistyczną, zmianie uległy też podstawowe elementy gry. Sędziowie będą podejmować trafniejsze decyzje odnośnie do rzutów wolnych i kartek. Bramkarze będą lepiej reagować na rozwój sytuacji na boisku. System taktycznej obrony został wzbogacony o możliwość poruszania się krytych zawodników w różnych kierunkach, pozostając zwróconym w stronę rywala. Ponadto do gry trafią nowe animacje specjalnie opracowane dla strzałów oddawanych przez zawodników tracących równowagę i strzałów z obrotem o 180 stopni oraz nowe cieszynki.

• Pełny realizm — Ponad 500 oficjalnie licencjonowanych klubów i przeszło 15 000 zawodników.


SCREENY http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 287&type=1


Obrazek


LINKI

Oficjalna strona http://www.ea.com/pl/football/fifa


Dokładne info http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=8236

Wywiad z Aaron'em McHardy'm z producentem gameplay'u FIFA 13
http://www.youtube.com/watch?v=Rg28FKlx ... _embedded#!
http://www.fifa-infinity.com/fifa-13/fi ... ouncement/

Wywiad - Rutter http://www.videogamer.com/xbox360/fifa_ ... iving.html

Wywiad - Nick Channon (line producer) http://www.mcvuk.com/news/read/this-ll- ... ade/096199

Attacking Intelligence - http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13- ... -ai-draft/
First Touch Control - http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13- ... h-control/
Tactical Free Kicks - http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13- ... freekicks/
Impact Engine - http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13-impact-engine/
Complete Dribbling - http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13- ... dribbling/

Urządzenia mobilne http://www.videogamer.com/xbox360/fifa_ ... iving.html

http://appsblog.pl/fifa-13-nie-dla-androida/

AKTUALIZACJA 27.05.2012

FIFA 13 - pierwsze wrażenia
http://www.gram.pl/art_9gPfGu8_FIFA_13_ ... zenia.html


AKTUALIZACJA 30.05.2012

Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś na temat FIFY13, to pytania zadawajcie za pośrednictwem FIFASOCCERBLOG
http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13- ... questions/

1 lipca Ekipa FSB spędzi cały dzień na obcowaniu z nową wersją FIFY. W ubiegłym roku dzięki takiej akcji uzyskaliśmy obszerne info ! Dlatego zachęcam do zadawania konkretnych pytań!
Po całej akcji zostanie opublikowany artykuł na zasadzie "Q&A" Jeżeli zadacie ciekawe pytanie, istnieje szansa, że zostanie ono opublikowane wraz z oficjalną odpowiedzią.
:wink:

Artykuł w nawiązaniu do słów D. Ruttera [ ENG ]
http://uk.ign.com/articles/2012/05/30/f ... redictable


Obrazek

W dodanym na górze artykule potwierdzają się wcześniejsze informacje.

- AI podczas ataku będzie bardziej skuteczne niż w obecnej wersji.
- Umiejętności zawodnika w jeszcze większym stopniu wpłyną na panowanie nad piłką
- Dostaniemy nowy tryb wolnych w którym zabawimy się w reżysera i sami opracujemy taktykę
- Pojawi się dużo większa kontrola precyzyjnego dryblingu przy pomocy lewego analoga. Powstała ona w oparciu o silnik z FIFY Street
- Posłanie długiej górnej piłki krzyżowej na wychodzącego nie będzie już takie proste
- Graficznie wszystko będzie bazowało na FIFIE 12, zostanie natomiast to podrasowane i ma wyglądać jeszcze lepiej
- Brak info o trybach, online, klubach i wyzwaniach. ( takie łakocie zawsze trzymają na koniec)


FIFA 12 zaoferowała nam nowy system obrony, do którego niektórzy gracze dość długo się przyzwyczajali. Ze słów Ruttera wynika, iż FIFA 13 również zmusi nas do "nauki". Wszystko za sprawą systemu przyjmowania i panowania nad piłką.
W chwili obecnej piłka klei się do nogi co nie jest zbyt realistyczne. Trzeba się będzie nieźle namęczyć żeby opanować "łaciatą"

Osobiście strasznie tęsknie za SYSTEMEM OBRONY, który był na początku FIFY 12 !
Zanim wyszedł patch który "zepsuł" FIFĘ grało się na prawdę przyjemnie.
Strzelenie 3 bramek w 90 min dawało niesamowitą radość gdyż obrona grała wyśmienicie. Niestety lawinowe narzekania "dzieci" sprawiły iż EA wydało patcha i obrona wróciła do tej z poziomu 11-nastki.

Od tamtego momentu do dzisiaj możemy oglądać beznadziejną defensywę w połączeniu ze spektakularnymi kiksami :sciana: :facepalm:
Oby FIFA 13 była tego pozbawiona !

Jako BONUS świeżutkie SCREENY :spoko:

Link: http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13-new-screens/

Obrazek

AKTUALIZACJA 31.05.2012

Obrazek

Kontrola przy przyjęciu piłki miała być trudniejsza i taka będzie. Większy nacisk na okoliczności przyjmowania (szybkość, moc podania, wysokość, umiejętności zawodnika, pogoda itd.) to jedno. Drugie to "odklejenie" jej od stopy zawodnika, dzięki czemu obrońca będzie mógł wkroczyć i przejąć bądź wybić źle przyjętą piłkę. Wygląda na to, że będziemy musieli trochę bardziej myśleć, szykując się do przyjęcia podania - zwolnić, lepiej się ustawić. Pytanie, na ile doda to grze realizmu i będzie nagradzało lepszych graczy, a na ile zmieni grę kombinacyjną w loterię. Zagrania piłki do kolegi mają być teraz bardziej zróżnicowane w sile a także... kontekstowe. David Bryant z Fifasoccerblog pisze, że zawodnicy sami będą podnosili piłkę, gdy na linii znajdzie się obrońca, a ja zastanawiam się czy to czasem nie powrót do czasów, gdy w Fifach gra robiła za nas wszystko.

Jeśli chodzi o ofensywne zachowania zawodników sterowanych przez sztuczną inteligencję, to chodzi głównie o mądrzejsze podłączanie się do akcji obrońców i skrzydłowych oraz sprytniejsze zachowania w okolicy pola karnego. Koniec z sytuacjami, w których kolega z drużyny wbiega między napastników tak, że piłkę otrzymuje przy rogu boiska, zamiast w świetle bramki. Sterowani przez konsolę/komputer zawodnicy będą potrafili teraz zmieniać kierunki swoich "ucieczek" i lepiej unikać przy nich pozycji spalonej. Mają też myśleć już nie jedno, a dwa zagrania do przodu. W defensywie dostaniemy opcję zagradzania drogi chcącemu się urwać napastnikowi.

Uzupełnieniem informacji o taktycznych rzutach wolnych jest fakt, że ustawiając mur będziemy mogli nie tylko decydować o ilości tworzonych go zawodników, ale i... podsuwać go delikatnie do przodu. Gdy przesadzimy z oszukiwaniem sędzia może cofnąć mur dalej, albo ukarać kartką jednego ze stojących w nim graczy. Będziemy mogli też ustalić zawodnika wybiegającego z muru, w razie, gdyby trójka graczy stojących przy piłce postanowiła rozegrać rzut wolny krótko. Te zmiany brzmią jak kosmetyka i nie wiem czy będą wykorzystywane przez graczy. Każdy ma przecież swoją ulubioną drużynę, a w niej jednego czy dwóch fachowców od stałych fragmentów gry. W prawdziwych meczach rzadko już widuje się kombinacje z przeskakiwaniem piłki i zmyłkami, nie sądzicie?

W poprzednim wpisie pisałem, że jeśli miałbym wskazać element mający potencjał by odmienić rozgrywkę, to obstawiałbym nowy system dryblingu. Pierwsze informacje, to potwierdzają. Dlaczego?

A dlatego, że autorzy podpatrzyli rozwiązania z FIFA Street i kierunek poruszania się gracza nie będzie teraz tożsamy ze stroną, w którą jest zwrócony. W FIFA 13 będziemy mieć swobodę poruszania się w 360 stopniach i taką samą dowolność decydowania o kierunku, w którym będzie patrzył gracz. Brzmi skomplikowanie?

Otóż wygląda na to, że takie nie będzie, bo EA Sports rezygnuje z konieczności operowania spustami i przednimi przyciskami przy dryblowaniu - wszystko załatwi lewa gałka i system odpowiadający za uchwycenie właściwego kontekstu sytuacji (pozycja względem obrońcy, bramki, szybkość poruszania się itp.). Wygląda też na to, że z FIFA Street wzięto też namiastkę systemu "streetball control", który umożliwiał podpuszczanie obrońcy tak, by w końcu minąć go zmyłką. Ponoć w FIFA 13 wygląda to bardzo naturalnie. Oby, bo to bardzo fajna sprawa, nadająca pojedynkom 1 na 1 dodatkowego smaczku i dosyć częsty sposób ogrywania obrońców na prawdziwych boiskach.

Szczegóły poprawek Impact Engine opisują eliminowanie błędów, które wszyscy znamy. Do tego przepychać się i ciągnąć za koszulki będą się teraz nie tylko zawodnicy walczący o piłkę. Pierwszy obraz, jaki pojawił mi się w głowie, to rzut rożny i zawodnicy obydwu drużyn leżący na ziemi w wyniku przepychanek i chwilowej niepoczytalności silnika... Oby EA Sports wiedziało, co robi, decydując się na jeszcze więcej walki fizycznej.

To tyle jeśli chodzi o obiecanki dotyczące najważniejszych rzeczy. Autorzy wspominają jeszcze o poprawkach w trybie kariery (aczkolwiek na fabularyzowanie jej się nie zanosi), trybach sieciowych (restart w meczu 2 vs 2 może w końcu ich nie przerośnie), EA Sports Football Club. I ponad 500 licencjonowanych klubów. Oby tym razem nie zabrakło w tym gronie naszych ligowców.

Więcej szczegółów powyższych elementów, a także obsługi Move i Kinecta poznamy pewnie na E3

Żródło: Maciej Kowalik; polygamia.pl

FIFA 13 Gameplay wrażenia w kilku cytatach


FSB France - “FIFA 13 already seems much better built than its predecessor”

FIFA Benelux
- “a good foundation for the various game modes”

SweetPatch.tv – “just can’t wait to get my hands on it again.”

OPM UK - “player control, is a work-in-progress, elsewhere improvements outnumber moans”

IGN - “the on-pitch action – looks stunning”

Click Online - “successfully simulating the predictable unpredictability of real life football”

Shop To - “dribbling this year is the best it has ever been”

Godisageek - “FIFA fans have a lot to look forward to this autumn”

Videogamer – “every moment in FIFA 13 feels important – and the game feels far more rounded as a result”

AKTUALIZACJA 01.06.2012

Specjalnie z okazji Dnia Dziecka kilka gorących wrażeń z FIFY13 :)

Zawodnicy potrafią lepiej biegać i wystawiać się na pozycję

First Touch Control - sprawuje się świetnie jest może troszkę przesadzony ale to jeszcze wczesna wersja i wymaga dopracowania. Przynosi dużą zmianę w rozgrywce

Najciekawszy jest drybling, który po opanowaniu spisuje się bardzo dobrze. Specjalne Skill Moves nie są już potrzebne. Można je nadal wykonywać mają znaczenie ale nie są niezbędne w sytuacji sam na sam. Zrobienie zwodu ciałem jest dużo łatwiejsze

Tempo rozgrywki jest na dobrym poziomie, na boisku jest więcej przestrzeni oraz czasu na rozegranie piłki. Całość w odniesieniu do normalnej szybkości w ustawieniach

FIFA13 zawiera całą gamę nowych animacji. Wszystkie wyglądają niesamowicie i zawierają dużą głębię obrazu

Pierwszy mecz w nowej odsłonie, może okazać się bardzo zniechęcający i irytujący. Piłka podczas przyjęcia "nie słucha się nas" tak jak w 12 -nastce. Potrzeba kilkunastu minut na opanowanie przyjmowania. Natomiast gdy to już nastąpi zaczynamy myśleć tak jak piłkarz na boisku i robić wszystko by piłkę opanować. W sytuacjach gdzie mamy na plecach obrońcę, niedokładne przyjęcie czasami okazuje się dla nas korzystne i otwiera drogę do bramki

Impact Engine został dopracowany, EA twierdzi że spektakularnych zderzeń i kolizji już nie będzie. Intymnych zbliżeń również ma nie być. Pojawi się za to więcej przepychania i walki bark w bark. A nie jak do tej pory odbijania się od siebie


AKTUALIZACJA 02.06.2012

Pod względem taktycznym nowe rzuty wolne dają wiele możliwości. Strzały i fizyka piłki pozostały te same.

AI CPU podczas atakowania stoi na dużo wyższym poziomie. Zawodnicy mądrze wystawiają się na wolne pozycje biegając również po skosach.

Fizyka piłki nie zmieniła się znacząco, pojawiło się jednak kilka wyśmienitych animacji np. dla strzału z woleja.

Największą i najbardziej imponującą zmianą jest system dryblingu, który wszyscy chwalą. Można teraz łatwiej minąć przeciwnika poprzez balans ciałem bez używania specjalnych tricków.
Aby to uczynić należy trzymać L2 oraz R2 (PS3), lewą gałką robimy zwody. Gdy puścimy klawisze zawodnik ruszy do przodu. Wszystko opiera się na FIFIE Street




FIFA 13 na E3

Dzisiaj około godziny 22:00 czasu polskiego, będziemy mogli obejrzeć konferencję "Elektroników" na żywo.

Stream 1: http://www.ea.com/e3
Stream 2: http://www.gametrailers.com/e3/pressconferences/
Stream 3:http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/

[b]EA zaprezentuje:


-DEAD SPACE 3
-NEED FOR SPEED MOST WANTED
-BATTLEFIELD 3: ARMORED KILL
-MEDAL OF HONOR: WARFIGHTER
-CRYSIS 3
-SIMCITY
-MADDEN NFL 13
-FIFA 13


Jak informuje EA na ich kanale YT ma pojawić się pierwszy trailer 13-nastki. Nie liczyłbym na fajerwerki ani też na fragment gameplay'u. Zapewne zobaczymy to co każdego roku czyli prezentację nowych systemów itp. w postaci wideo. Pierwszy poczciwy gameplay zobaczymy prawdopodobnie na Gamescome w sierpniu.
Co do kolejności prezentacji to nie jestem pewien ale w tamtym roku FIFA była na końcu ;)


AKTUALIZACJA 05.06.2012

EASFC Screeny

-All returning FIFA 12 players will carry their level and XP into FIFA13, meaning your seasons will start where they finished.
-Returning FIFA players will receive a special bonus in the all new EA Sports Football Club Catalogue.
-Players will be earning currency as they play FIFA 13, which can be spent on kits, special celebrations “boosts” and “hundreds more items”.
-FIFA 13 on iPad, iPhone and Android will be connected to EA Sports Football Club.
-New iOS app, at launch it’ll provide access to your identity and friends, as well as access to FUT auctions.


Through the EASFC Catalogue you’ll be able to buy:
Virtual Pro Attribute Boosts
Career Mode Super Scout Credits
FIFA Ultimate Team Coin Boosts
Extra matches in Head to Head Seasons mode


Obrazek

http://fifasoccerblog.com/files/2012/06 ... rds_wm.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/06 ... ore_wm.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/06 ... rds_wm.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/06 ... ews_wm.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/06 ... ata_wm.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/06 ... ata_wm.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/06 ... ata_wm.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/06 ... nge_wm.jpg

Gameplay wrażenia [ENG]

http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13- ... toms-view/
http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13- ... aves-view/

Wkrótce zapowiadane Q&A

AKTUALIZACJA 07.06.2012

FIFA 13 – Community Q & A

Zapraszam na Q&A http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13-community-q-a/

[img]http://fifasoccerblog.com/files/2012/06/
FIFA13_Wilshere_pass_to_Chamberlain_WM-940x500.jpg[/img]


AKTUALIZACJA 09.06.2012

David Rutter odpowiada na pytania graczy w formie wideo-chatu.
http://www.livestream.com/electronicart ... 2de0205314

Wywiad z David'em Rutter'em oraz Santiago Jaramillo
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 8-WIY85_E#!

Kolejne wrażenia z FIFY13
http://fifasoccerblog.com/blog/xaors-co ... pressions/


AKTUALIZACJA 18.06.2012


Gameplay FIFA13

Co prawda video jest krótkie ale można na nim zaobserwować, że piłka trochę inaczej się zachowuje i skacze po murawie.

http://www.youtube.com/watch?v=0-urxrha ... re=related

Na kolejnym filmie możemy zaobserwować jak będzie wyglądał przerywnik przed powtórkami itp.

http://www.youtube.com/watch?v=cogcl1S0t70

FIFA 13 Gameplay Live Demo - E3 2012

http://www.youtube.com/watch?v=h0V6xd2tef4

Wygląd kart FUT 13

Obrazek

14 sierpnia o godz 4pm rozpocznie się pokaz EA na GAMESCOME. Wtedy właśnie sieć zaleją filmiki pokazujące gameplay .


Obrazek

Kilka ciekawostek:

Nowy system ustawiania się zawodników w ataku

- poprawki w ofensywnej SI są prawdopodobnie najbardziej rewolucyjną zmianą, jaką widzieliśmy w ciągu ostatnich 3 lat
- ulepszony sposób poruszania się zawodników, robią to bardziej naturalnie i mądrze
- praktycznie brak potrzeby posyłania zawodników do akcji przyciskiem LB.
- większe pole do popisu przy podaniach w wyniku powiększenia przestrzeni na boisku


Obrona

- drobne ulepszenia wystarczają, by skutecznie zrównoważyć nowe opcje w ataku
- zła wiadomość - wzrosła liczba odgwizdywanych spalonych (EA mocno pracuje nad wyeliminowaniem tego problemu)
- w liniach obronnych wciąż panuje też lekki chaos, chodzi głównie o współpracę pomiędzy obrońcami w ramach formacji
- obrońcy automatycznie i skuteczniej podejmują próby zablokowania strzału/dośrodkowania
- starają się agresywniej przejąć piłkę, albo chociażby ją trącić, uniemożliwiając przeciwnikowi celne podanie


Drybling

- najbardziej istotna i przebudowana zmiana w nowej odsłonie FIFY
- system Fifa Street umożliwia bieg z piłką nie tylko w kierunku, w którym piłkarz patrzy
- mnóstwo nowych, naturalnie wyglądających opcji minięcia obrońcy, koniec z zabawą triggerami i prawą gałką
- nowy system włącza się w zależności od kontekstu, ale możemy też włączyć go sami, wciskając dwa triggery


First Touch Control

- zawstydza perfekcyjne przyjęcia piłki w Fifa 12
- umiejętność opanowania piłki jest teraz kolejnym elementem różnicujących między sobą zawodników
- słabymi drużynami będzie się grało w Fifa 13 trudniej
- system jest jednak na razie nieco dziurawy i zdarza mu się zwariować


Żródło: polygamia.pl

AKTUALIZACJA 20.06.2012


Obrazek

Na początku filmiku możemy zobaczyć stadion, który przypomina nasz Narodowy :)
Niestety jest to tylko prezentacja 3 stroju Whitecaps

Wideo z FIFA13 http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fbbmMWHD8#!


Zapraszam do lektury, warto przeczytać

Jak FIFA Street wpłynęła na FIFA 13?

Precyzyjny Drybling 2.0 – taką ładną nazwę przypisaliśmy temu – zrobił niesamowitą różnicę w tamtym tytule, tak. Patrzyliśmy gdzie i w jaki sposób można ulepszyć drybling jako jedną, ogromną zmianę w nowej grze. Chcieliśmy mieć poruszanie się w 360 stopniach, chcieliśmy zachować odpowiedni dystans i podejście do tego. To było faktycznie wymagające przedsięwzięcie by piłkarze patrzyli się w odpowiednim kierunku niezależnie od tego w którym kierunku się poruszają.

Gdy już udało się nam to osiągnąć, oczywistym było to, ze fajnie byłoby gdyby obrońcy mogli używać dryblingu i można ich tym dryblingiem lepiej mijać. Mieliśmy pewne triki w poprzednich grach z cyklu FIFA , ale najważniejsze czego nauczyliśmy się od ekipy robiącej FIFA Street to odpowiedni czas reakcji podczas dryblingu i kontroli piłki. Uznaliśmy to za bardzo fajne i postanowiliśmy to zaimplementować w FIFA 13. Poprosiliśmy ich zespół by przeniósł ten element do FIFA 13 i mamy taki właśnie odpowiednik tego w grze.


Czy świadomie wybieracie wraz z każdą odsłoną gry zamiany usposobienia? Raz gra jest wybitnie nastawiona na atak, raz na obronę.

Nie do końca. Mamy zawsze przygotowaną długą listę, które chcemy zaimplementować w grze. Jako przykład mogę tutaj pokazać ustawienia muru, które chcieliśmy zrobić od paru ładnych lat, ale nigdy nie było priorytetów na to. To nie tak, że ustalamy sobie drogę, że w tym roku obrona, a za rok drybling. Takie coś nie istnieje.

Skończyło się na tym, że powiedzmy dam przykład z ubiegłego roku. Zdaliśmy sobie sprawę, że musimy popracować nad obrońcami, którzy zachowywali czasami się irracjonalnie. Dodaliśmy rzecz, które nie zadziałała, więc co zrobiliśmy? Zbudowaliśmy od nowa system obrony. Rozmawialiśmy z fanami, ze społecznością, patrzyliśmy jak ludzie grają. Zauważyliśmy, że ataki pod polem karnym były słabe i głupie. Postanowiliśmy to jakoś ożywić.


Jak reagujecie na to gdy po premierze gry od razu znajdowane są exploity?

Bardzo dużo opinii zbieramy z wersji demonstracyjnej. To, co dostają gracze jest wersją bliską ukończenia. Wersja ta wychodzi od testerów, twórców i osób, którzy w nią grają setki godzin po to, by zostać ogranym kolejne tysiące przez miliony osób. Wtedy szykujemy się i zaczynamy oglądać wszystkie błędy jakie zostają wrzucane w internet. Wszelakie pomyłki z Impact Engine i zaczynamy je naprawiać. Swego czasu w jednej z poprzednich wersji istniał błąd pozwalający strzelać bramki z połowy boiska, niezależnie od minuty meczu.

Tak więc premiera gry będzie dopracowana, ale rzeczy się czasami zmieniają. W tym roku uruchomimy jeszcze większe wsparcie dla gry, EA Sports Football Club będzie wychodził co tydzień, czasami dwa razy w tygodniu i to kierunek w którym chcemy zmierzać.


W zeszłym roku, FIFA 12 było mnóstwo ludzi, którzy dosłownie pchali zespół do przodu i grali tylko skrzydłami. Czy jest jakiś plan przebudowania i poprawy balansu niektórych stylów gry?

Jednym z najgorszych naszych błędów, który od razu został naprawiony to możliwość przełączenia się w dowolnej chwili na bramkarza. Nie zrozumcie mnie źle – pomysł był świetny, ale niektórzy przełączali się na bramkarza i obroną kierowało SI, które nierzadko grało lepiej od ludzi. Wtedy pomyśleliśmy, że to kompletny bezsens i musieliśmy cofnąć ten fajny patent, który spieprzyliśmy.

Drugą sprawą jest sposób w jaki ludzie podchodzą do ustawiania taktyki i formacji. Oczywiście moglibyśmy ograniczyć ilość kombinacji, które można wykonać, by przeciwdziałać temu o co zapytałeś. Jednym z powodów dlaczego tyle jest sprawdzania składów i ich uaktualnienia jest walka z potencjalnym hackowaniem zapisów gry i wykorzystywaniem glitchy. Z każdym rokiem walczymy mocniej z tym. Ale jednego jestem pewien. Mamy wspaniałą społeczność, która nigdy nie zawodzi i jestem przekonany, że w tym roku FIFA 13 będzie genialna.

Źródło:ps3site.pl

Źródło:ps3site.pl


AKTUALIZACJA 20.06.2012

King Fahd International Stadium - czyli EA rusza na podbój Arabii Saudyjskiej

Jak widać EA dość mocno nastawia się na rynek arabski i skoro mamy stadion, to być może pojawi się również liga oraz komentarz.
Swoją drogą komentarz może być ciekawy ;)

Obrazek
Obrazek


Więcej o stadionie http://stadiony.net/stadiony/ksa/king_f ... al_stadium

Wygląd EASFC

Obrazek

Małe spekulacje na temat okładki

Obrazek

Oficjalna okładka jeżeli ktoś wcześniej nie miał okazji zobaczyć.


Obrazek


AKTUALIZACJA 27.06.2012

FIFA 13 – data premiery, edycja Ultimate i bonusy w przedsprzedaży


Koncern Electronic Arts ujawnił garść informacji związanych z premierą tegorocznej odsłony serii FIFA. Na boiska FIFA 13 europejscy gracze wybiegną 28 września. W sprzedaży pojawi się także specjalna edycja gry – FIFA 13 Ultimate Edition, zawierająca 24 złote pakiety do sieciowego dodatku FIFA Ultimate Team.FIFA 13 trafi do sklepów niemal dokładnie rok po premierze poprzedniej odsłony cyklu.

Ostatni tydzień Euro 2012 to wymarzona pora, aby przedstawić plany wydawnicze związane z najbardziej znaną piłkarską serią gier. Koncern Electronic Arts poinformował dziś, że wyczekiwana przez miliony fanów FIFA 13 wyląduje na półkach europejskich sklepów 28 września, czyli niemal dokładnie rok po swojej poprzedniczce. Tylko w tym dniu w sprzedaży oferowana będzie edycja Ultimate adresowana na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 oraz komputery PC.

FIFA 13 Ultimate Edition różni się od standardowego wydania bonusem w postaci 24 złotych pakietów do sieciowego dodatku FIFA Ultimate Team o szacunkowej wartości ok. 15 funtów. Przez 24 tygodnie nabywcy będą mogli odblokowywać kolejno po jednym „gold packu”, formując futbolową drużynę marzeń.
Lionel Messi pojawi się także w składzie drużyny gwiazd dostępnej dla nabywców gry FIFA 13 w przedsprzedaży.

Graczy, którzy zdecydowani są na zakup gry FIFA 13 jeszcze przed premierą, powinna zainteresować oferta sklepów Amazon i GAME. Składający zamówienia za ich pośrednictwem mogą liczyć na dodatki w postaci pakietów Football Club (Amazon) lub Adidas All-Star Team (GAME). Pierwszy z nich zawierać będzie 10 tys. kredytów, umożliwiających odblokowanie np. specjalnych wydarzeń i trybów rozgrywki. Atrakcją drugiego ma być 23-osobowy zespół gwiazd złożony z takich piłkarzy, jak Lionel Messi, Nani czy Karim Benzema. Prawdopodobnie promocje przedsprzedażowe pojawią się także w polskich sklepach, choć rodzimy oddział koncernu Electronic Arts nie podał jeszcze szczegółów na ten temat.


Źródło: gram.pl

Obrazek
Obrazek
Obrazek


AKTUALIZACJA 30.06.2012

Kilka ciekawych spostrzeżeń od jednego z "grajków" FIFY13

- Impact Engine przeszedł gruntowną przebudowę i spisuje się o niebo lepiej niż w FIFIE 12
- Obrona Taktyczna zyskała zupełnie inny poziom rozgrywki
- Pod wielkimi hasłami marketingowymi od EA kryje się wiele drobnych zmian, które bardzo pozytywnie wpływają na grę
- EA chce za pomocą Impact Engine stworzyć "prawdziwą walkę" o posiadanie piłki i prawie im się to udało
- Tym razem sędziowie lepiej interpretują walkę bark w bark, przepychanie się, odpychanie itp
- Obrońcy w większym stopniu blokują wszelkie strzały i podania, zasłaniają piłkę ciałem nie tylko próbują wykopać
- Jeżeli przegapicie moment wciśnięcia klawisza, to nic straconego bo obrońca ma starać się o blok
- Warunki fizyczne obrońców w końcu zaczynają odgrywać znaczenie. Jeżeli napastnik jest małego wzrostu a obrońca jest wyższy i silniejszy to stara się zastawiać sobą piłkę tak by napastnik jej nie przejął
- EA w dużym stopniu wyeliminowało przypadkowe potknięcie się obrońców, zderzanie się ze sobą itp
- Obrońcy zachowują się mądrzej potrafią samodzielnie przedryblować czy zmusić przeciwnika do błędu
- Zmiany w obronie wraz z First Touch Control dają duże pole do popisu w grze defensywnej i stawiają ją w lepszym świetle niż wcześniej
- Długie podania przez pół boiska nie będą kleiły się już do nogi po dotarciu do adresata, piłka potrafi spłatać sporego psikusa lub całkowicie odskoczyć w bok uniemożliwiając jej opanowanie. Wygląda to bardzo realistycznie i pozwala szybko zapomnieć o starym systemie
Nie oznacza to jednak, że każda piłka będzie stracona.
- Attacking Intelligence, nie da opisać się słowami to trzeba po prostu zobaczyć na własne oczy.
- Zawodnicy poruszają się bardzo realistycznie i starają pokazywać na pozycjach samodzielnie
- EA całkowicie zmieniło w zawodnikach sposób analizy miejsca na boisku, teraz AI myśli o dwa podania do przodu

Pożyjemy zobaczymy ;)


AKTUALIZACJA 13.07.2012

Nowe stroje Arsenalu - wideo

Obrazek


Organizacja ESRB podała, że FIFA 13 zaoferuje formę zabawy, która najprawdopodobniej pozwoli na rozgrywanie meczów na ulicach. Czy dostaniemy tryb rozgrywki rodem z FIFA Street?

„Gracze mogą ćwiczyć wykonywanie rzutów karnych, ustalać meczowe strategie, a także uczestniczyć w różnych trybach rozgrywki (na przykład Career, Tournament, Be a Pro, Streets), by poprawiać swoje umiejętności związane z piłką nożną” – czytamy w karcie FIFA 13 na stronie organizacji ESRB, która za oceanem przyznaje grom kategorie wiekowe. Jakiś haczyk? Cóż, opis ten dotyczy tylko wersji na konsolki Nintendo 3DS i nie wiadomo, czy tego typu „zapowiedzi” doczekają się pozostałe edycje. W każdym razie EA Sports na razie nie skomentowało sprawy.

AKTUALIZACJA 20.07.2012

Tottenham, tak samo jak: Arsenal, Aston Villa, Chelsea, Everton, Fulham, Newcastle i Manchester City stał się oficjalnym partnerem EA.

http://www.tottenhamhotspur.com/spurs/N ... 72012.page?

Obrazek


FIFA 13 Tips

As the defending system has been improved in FIFA 13, you need to work more passing and individual skills to beat the defenders. Dribbling is the key, plus you should be good on timing to pass the ball. You need to work on one-touch skills more than before.

With new free kick system you will need to count on free kicks you gain near to your opponent’s box more than before. in FIFA 13, you can cheat the defensive wall. Train more to get familiar with taking free kicks. And also learn how to prevent receiving a goal from free kick.


AKTUALIZACJA 23.07.2012


Nowości w trybie kariery.


Internationals - FIFA 13 Career Mode
Obrazek
Obrazek


http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13- ... -features/

Nowość we FIFIE 13 Skill Games

W tym trybie otrzymamy 32 mini gry dzięki którymi podszkolimy swoje umiejętności piłkarskie !

Obrazek
Obrazek
Obrazek

http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13- ... s-preview/

Kolejne INFO z gry-online.pl

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=8383

Sterowanie głosem przez Kinect

http://www.eurogamer.net/articles/2012- ... e-commands

( jak ktoś będzie dyskutował ze sędzią to następnym razem zachowa się surowiej ^.^ LOL )

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ps3site.pl

http://www.ps3site.pl/fifa-13-tryb-mena ... wie/119440

cdaction.pl

http://www.cdaction.pl/news-27807/fifa- ... ery--.html

fifasoccerblog

http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13- ... e-preview/

Wszystkie Screeny z kariery

http://www.flickr.com/photos/easportsfi ... 707868202/

Niedługo więcej info.


AKTUALIZACJA 24.07.2012



Wrażenia z pokazu w siedzibie EA


http://www.gram.pl/art_9gTfJ,5_FIFA_13_ ... okazu.html

Obrazek


FIFA 13 - Skill Games Mode - Aaron McHardy

http://www.youtube.com/watch?v=nqhMZ659 ... re=g-all-u

Tryb Kariery wywiad z Santiago Jaramillo

http://fifasoccerblog.com/files/2012/07 ... lo-EAC.mp3


AKTUALIZACJA 30.07.2012

Trochę faktów z ostatniego okresu.

- Poprawiono działanie FIFY 13 na dwóch połączonych ze sobą monitorach
- Powraca tryb grania w okienku
- Na 3 monitorach widać całe boisko
- Poprawiona optymalizacja względem mocnych oraz słabych PC-tów
- Wersja gry PC oraz gameplay są identyczne z wersją konsolową i ciężko odróżnić jedną od drugiej
- Możliwość grania klawiaturą i myszką ( myszka w trybie offline)
- Możliwość grania Reprezentacją w Mistrzostwach Świata i Europy
- Nowa oprawa dla reprezentacji , oficjalne hymny, flagi itp
- Nowe opcje karier np. oddanie zawodnika w rozliczeniu, wartość graczy będzie się zmieniać wraz z osiągnięciami
- Kuszenie zawodnika z innego klubu oferując mu z góry konkretną pozycję
- First Touch Control jest zbalansowany, możemy źle przyjąć piłkę i przeciwnik ją przejmie, lecz w drugą stronę działa to tak samo. Gra jest dużo bardziej realistyczna i nieprzewidywalna.
- Piłka nie odbija się przypadkowo, wiele zależy od kąta z jakiego nadlatuje, wysokości i prędkości oraz umiejętności piłkarza
- Jeśli odskoczy za daleko można ruszyć w pościg i wytrącić ją jeszcze czubkiem buta, trzeba wykazać się refleksem oraz czujnością w przyjęciach
- Znacząca poprawa Impact Engine, dużo lepsze i czystsze wślizgi, zderzenia zawodników i walka o piłkę
- Przepychanie ciałem, łokciami i barkami może skończyć się upadkiem , potknięcie, doprowadzić do wyłuskania piłki lub nie
- Zdecydowana poprawa dryblingu, możemy biegać bokiem, błyskawicznie zmieniać kierunek biegu oraz kręcić się z piłką wokół własnej osi nie tracąc panowania
- Mechanika oddawania strzałów jest na tym samym poziomie co w 12
- Skill Games oprócz świetnego samouczka podań i strzałów daje wiele frajdy, przyjdzie nam np. trafić piłką do kosza na śmieci ;)
- FIFA 13 podnosi poprzeczkę, przestaje być grą dla przeciętniaków a zaczyna być tworzona dla prawdziwych fanów serii.
- Piłka nadal płata psikusy i nie zawsze zachowuje się tak jak chcemy.
- Sędzia nadal popełnia gafy
- Grafika pozostawia wiele do życzenia, nie ma co się nastawiać na fajerwerki
- Kibice to nadal armia sklonowanych tekturek a tekstura trawy oprócz tego że jest zielona niezbyt przypomina trawę.
- Modele piłkarzy nie zmieniły się względem 12 nastki
- Rewolucji w grafice względem 12 nastki nie ma
- Dodano słynną cieszynkę Mario Balotelliego
- Zbyt częste wciskanie przycisku odbioru podczas walki o piłę w zwarciu, może doprowadzić do wywrócenia przeciwnika
- Siłowa walko o piłkę na granicy faulu
- Obrońcy pomagają jeżeli widzę że gracz nie daje rady odebrać piłki
- Jeżeli piłka zostanie wypuszczona za daleko obrońca zostawia przeciwnika i biegnie ile sił by przechwycić piłkę
- Bezmyślne faule zdarzają się ale sporadycznie
- Obrońcy będę mieli utrudnione zadanie, jeżeli ktoś nie opanował nowego systemu odbiorów tylko bezmyślnie dusił jeden klawisz to sobie nie pogra
- Nowy drybling jest fenomenalny, należy trzymać dwa spusty by trzymać blisko piłkę, można biec w jednym a patrzeć w innym kierunku
- Strzały z daleka są przepiękne i soczyste ( nie wiadomo czy to nieukończony kod czy tak ma być)
- Dodano strzał Danny'ego Welbecka piętą z meczu Anglii ze Szwecją
- Dodano animację , wyobru stron, rzutu monetą i przywitania z sędzią
- Newcastle United kolejny partner EA

Hiszpańska okładka (Soldado)

Obrazek


AKTUALIZACJA 01.08.2012


Nowe przejścia, dodanie ESPN, nowe animacje piłkarzy ! :)

http://www.youtube.com/watch?v=vSdV2yXb ... re=g-all-c

Obrazek


AKTUALIZACJA 06.08.2012

[ Dostępne dla Xbox360 & PS3 ]

Osoby posiadające EA SPORTS Season Ticket otrzymają dodatkowe 24 Gold Packi do FUTa
Czyli, jeżeli ktoś ma preorder w wersji UT to w sumie otrzyma od EA 48 Paczek ! :) Dodatkowo można uzyskać dostęp do gry 21 września. Do tego 20% mniej za DLC

Cena biletu opiewa na $24.99 i można go nabyć tutaj http://www.easports.com/seasonticket#fe ... ess-across


Obrazek

Edycja specjalna FIFA 13

Specjalne edycje gry dla kibiców trzech najważniejszych klubów w Hiszpanii. Fani Realu Madryt, Barcelony i Valencii będą mieli okazję na zakup ekskluzywnej wersji, która nie będzie dostępna w sklepach. EA Sport chce wyjść naprzeciw graczom niezadowolonym z tego, że na okładce jest piłkarz największego rywala. Właśnie dlatego powstanie limitowana edycja, którą będzie można nabyć na konsole Play Station 3 i Xbox 360 po uprzedniej rezerwacji. Specjalne wersje gry będą kosztować o pięć euro więcej. W zestawie, poza grą, gracze otrzymają metalowe pudełko w barwach wybranego klubu i inne dodatki (nowa drużyna – Adidas All Star czy 10 tysięcy wirtualnych monet do odblokowywania artykułów w sklepie EA Sports).

AKTUALIZACJA 09.08.2012

Obrazek

UWAGA ! Powyższe zdjęcie może być nieprawdziwe, dlatego podejdźcie do niego na "chłodno" ;)


Obrazek

Małe skrawki Gameplay'u, więcej po GAMESCOME ;)


Parę słów o Skill Games

Nowy tryb rozgrywki wykorzysta technologię Player Impact do obliczeń fizyki obiektów znajdujących się na boisku. To właśnie dzięki temu EA Games Canada może w końcu stworzyć tryb, w którym przewracać będziemy zasłaniające bramkę kartony (za Kożuchowską!). Bezsensowna zabawa? Bynajmniej.

Tryb Skill Games w FIFA 13 odgrywać będzie kilka ról. Po pierwsze - to tryb treningowy, w którym można będzie poćwiczyć podania, strzały i inne elementy gry. Po drugie - wyzwanie. Każdy hardkorowy gracz chce być lepszy od znajomych, więc w tym trybie będzie mógł udowodnić, że np. to właśnie on strzela najlepsze rogale. Jakkolwiek to brzmi.

Trzecia sprawa to swoisty tutorial. Skill Games wprowadzi nas w tajniki podstawowych zagrań, a potem nauczy czegoś bardziej skomplikowanego. Sprawi to, że osoby mające pierwszą styczność z tym produktem nie odbiją się od niego nie dając sobie rady z niczym poza prostym podaniem i waleniem z czuba.

Żródło: gamezilla.pl


[img][img]http://iv.pl/images/81949061268071524780.jpg[/img]
[/img]

FIFA 13 | Skill Games - GAMEPLAY !


Obrazek


AKTUALIZACJA 13.08.2012


Film promujący Bundesligę oraz Screeny z Menu FIFA 13


http://www.youtube.com/watch?v=yJq75KnN ... r_embedded


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek


FIFA 13 Demo Teams

AC Milan

Arsenal

Borussia Dortmund

Juventus

Manchester City
FIFA 13 Demo Stadium

Etihad – Manchester City

Weather – Dry/Daytime
FIFA 13 Demo Match Time

Half Length – 3 minutes

http://www.ea.com/pl/football/fifa/pcpl ... 24003305_s

AKTUALIZACJA 15.08.2012

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pełna rozdzielczość:
http://fifasoccerblog.com/files/2012/08 ... tonini.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/08 ... erlain.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/08 ... -hart1.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/08 ... ummels.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/08 ... arteta.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/08 ... -nasri.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/08 ... alcott.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/08 ... abiati.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/08 ... walker.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/08 ... 3-hart.jpg
http://fifasoccerblog.com/files/2012/08 ... tonini.jpg

UWAGA FIFA 13 - Najnowszy GAMEPLAY aż 4 filmy !

http://fifasoccerblog.com/blog/gamescom-fifa-13-videos/


AKTUALIZACJA 18.08.2012

Obrazek

Obszerne Info na temat trybu Menadżerskiego !

http://www.gram.pl/art_9gTqGO3_FIFA_13_ ... erski.html
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=8435

Kolejny Gameplay

http://tvgry.pl/?ID=2743
http://www.youtube.com/watch?v=9NAUnP0n ... _embedded#!


UWAGA CYTAT - ale nic nie jest jeszcze potwierdzone !

To znaczy L. Warszawa - wygląda na to, że wciąż EA nie udało się dogadać z Ekstraklasą i przynajmniej w naszej wersji FIFA 13 nie ma licencjonowanych polskich drużyn, choć składy są jak najbardziej aktualne




AKTUALIZACJA 24.08.2012

Lista Trofeów

Obrazek Brązowe

Bronzed – Complete the Bronze stage of all Skills

Trolling for Goals – Score a free kick after running over the ball

No Goal For You – Goal line clearance

Creeping on the Down Low – Wall creep, free kick is blocked by wall

Body Control – Score an off balance shot

Cheeky – Chip the keeper

Get In!
– Score a Diving Header

Brains and Brawn – Shield the ball out of play for a goal kick

Road to Promotion – Win a FUT Season match

Gey Physical
– Seal out an attacking player to gain possession of the ball

1 Week
– Win all the FIFA Matchday Games of the week in a single week

Fix it – Win a FIFA Matchday Live Fixture

Getting Real – Play 25 FIFA Matchday Games

Hello World – Play your first match with your Online Pro

On the Rise – Earn a Promotion in FIFA Seasons

One of the Bros – Be part of a Club win

Bros – Play a FIFA Season game with a guest

Good Start – Unlock 10% of accomplishments with your Online Pro

Still Friends? – Win an Online Friendlies Season

Mr Manager – Take Control of your own FIFA Ultimate Team

Silverware – Win a Trophy in a FUT competition

Building My Club – Open your first FUT pack

I love this club – Achieve a club value of 85,000,000

So Euro – Enable European competition in the first season of Career Mode

For Country – Become a manager of an international team

Way with Words
– Successfully request additional funds from your board in Career Mode

Wheeling and Dealing – Complete a Player + Cash deal in Career Mode

Nice Form
– Achieve your match set objective as a player at any point in your career

Digi-Me – Start your Play as Player career with a created Pro

Packing Bags – Go out on loan or transfer to another club with your Pro in Play as Player

Master Negotiator – Sell a player by getting your counter offer accepted by the CPU

Look at me! – Download your GameFace from Football World to your Online or Play as Player Pro

Dedication – Complete 20 EASFC Challenges

Maxed Out
– Reach the daily limit of XP in the EASFC

EASFC Youth Academy
– Reach level 5 in the EASFC

Challenging
– Complete an EASFC Challenge

Big Spender
– Purchase an item with EASFC currency



Obrazek Srebrne


Road to Mastery – Unlock a Skill Challenge

Division King
– Win a Division title in FIFA Seasons

Filing Cabinets – Win a Cup in FIFA Seasons

Well on Tour Way – Unlock 25% of accomplishments with your Online Pro

Press Conference – Purchase a Gold player in the Auction House for 15K or more using Buy Now

Promoted – Earn promotion in FUT Seasons

Challenge Accepted – Win a match against a team of the week

National Pride – Get called up to the national team as a player

Impressive – Achieve one of your season objectives as a player at any point in your career

EASFC Starting 11 – Reach level 20 in the EASFC


Obrazek Złote

Open 50 FUT Packs

Skill Legend – Become Legendary on one of the Skill Challenges


Obrazek Ukryte

Hidden – There is one hidden trophy in FIFA 13


Obrazek Platynowe

Unlock all trophies



3 zestaw koszulek Tottenham'u obejrzymy na video tak jak było to z Arsenalem czy ManC


Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

AKTUALIZACJA 28.08.2012

Prezentacja FUT -a

Obrazek


AKTUALIZACJA 29.08.2012

Obrazek

ZMIANY W TRYBIE WIRTUALNYCH KLUBÓW

- uproszczony wybór i akceptacja przedmeczowa (kapitan zobaczy liczbę graczy oraz stroje)
- EA nadal uważa że tryb Wirtualnych Klubów jest mało popularny i nie ma szans na pobicie FUT-a czy kariery, ale rozwija się coraz bardziej i mają to na uwadze
- koniec z sytuacjami gdzie klub mający 1000 pkt gra z takim który ma 8000 pkt
- wszystko zrobione będzie na kształt sezonów i za wygrany mecz dostaniemy 3 pkt.
- będą do rozgrywania puchary klubowe w danej dywizji
- wprowadzono Gabloty z Trofeami dla klubów
- koniec z bonusami gracza dla klubu który grał we 2 przeciwko 11 graczom
- 5 min na wyjście pozostało i nic się nie zmieniło w zasadach obowiązywania
- nowe opcje wyszukiwania klubów
- zasada działa dla DOW oraz GK, jeżeli mamy człowieka na pozycji GK to można wyszukać klub w którym również gra człowiek na bramce, to samo dotyczy DOW
- WG będzie miała bardziej wyważony overall i wystartujemy z poziomu 73-75 OVR
- większą rolę odegrają umiejętności gracza niż OVR ( pozdrawiam fanów save'a 100% oraz OVR 99 :lol: )
- plik zapisu będzie przechowywany na serwerze EA a logi będą monitorowane by wykluczyć oszustwa
- zniknie ryzyko uszkodzenia czy zagubienia pliku z save'm WG ( chyba że serwer EA padnie :D )
- nie będzie już absurdalnych wyzwań z seri np. 1000 przechwytów, wślizgów etc. szykują się nowe i bardziej wyważone wyzwania
- nadal mamy 5 cech do wyboru i nie ma nowych dla GK
- Impact Engine został poprawiony
- poprawiono grę jak GK a wszelkie zmiany poszły w kierunku realizmu, nie automatu
- EA wysłuchało fanów i miało w planach wprowadzenie pełniejszej edycji w klubach ( koszulki, stadiony, herby etc.) okazało się jednak, że jest to zbyt duża zmiana i nie udało się jej wprowadzić do FIFY 13 ( pewnie w 14 będzie ;)
- jeżeli gracz opuści klub i do niego powróci statystyki nie będą zachowywane ( w kwestii spotkań iFVPA )

( za wszelkie błędy z góry przepraszam :prosi: )


Pełny wywiad możecie przeczytać tutaj http://www.fvpa.co.uk/cm/forum/viewtopi ... 82&t=29222


Stadion Tottenham Hotspur
a już dzisiaj prezentacja nowych koszulek we FIFIE 13 ...

Obrazek


Krótki Teaser reklamy TV

Obrazek



Prezentacja strojów oraz stadionu Tottenham Hotspur

Obrazek


AKTUALIZACJA 05.09.2012

Obrazek

Obszerna Relacja z wizyty w siedzibie EA - FIFA 13 Day

http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-13- ... he-videos/


AKTUALIZACJA 06.09.2012

LISTA STADIONÓW - FIFA 13

Akaaroa Stadium
Allianz Arena – Bayern Munich
Aloha Park
Amsterdam ArenA – Ajax
Anfield – Liverpool
Arena D’Oro
BC Place Stadium – Vancouver Whitecaps
British Modern
Camp Nou – Barcelona
Century Park Arena
Court Lane
Crown Lane
Eastpoint Arena
El Bombastico
El Medio
El Reducto
Emirates Stadium – Arsenal
Estadio Azteca – Club America, Mexico
Estadio Latino
Estadio Mestalla – Valencia
Estadio President G.Lopes
Estadio Vicente Calderon – Atletico Madrid
Estadio de las Artes
Estadio del Pueblo
Etihad Stadium – Manchester City
Euro Park
FIWC Stadium – (Tylko dla PS3)
Forest Park Stadium
Imtech Arena - Hamburg
Ivy Lane
Juventus Stadium – Juventus
King Fahd Stadium (NOWY) – Saudi Arabia
O Dromo
Old Trafford – Manchester United
Olimpico Arena
Olypmpiastadion – Hertha BSC
Parc des Princes – Paris Saint Germain
Pratelstvi Arena
San Siro – Inter Milan/AC Milan
Santiago Bernabeu – Real Madrid
Signal Iduna Park – Borussia Dortmund
Sports Direct Arena – Newcastle United
Stade Gerland – Olympique Lyonnais
Stade Kokoto
Stade Municipal
Stade Velodrome – Olympique de Marseille
Stade Olimpico – Lazio/Roma
Stadion 32,Maj
Stadion Europa
Stadion Hanguk
Stadion Neder
Stadion Olympik
Stamford Bridge - Chelsea
Town Park
Union Park Stadium
Veltins Arena – Schalke 04
Wembley Stadium – England
White Hart Lane (NOWY) – Tottenham Hotspur



LISTA LIG - FIFA 13

Australia – A-League
Austria – A.Bundesliga
Belgium – Pro League
Brazil – Liga do Brasil
Denmark – Superliga
England – Barclays PL, npower Champ, npower League 1, npower League 2
France – Ligue 1, Ligue 2
Germany – Bundesliga, 2. Bundesliga
Italy – Serie A, Serie B
Korea Rep – K-League
Mexico – Liga MX
Netherlands – Eredivisie
Norway – Tippeligaen
Poland – Polska Liga
Portugal – Liga Portuguesa
Rep of Ireland – Airtricity League
Russia – Russian League
Saudi Arabia – Saudi Pro League (NOWA)
Scotland – SPL
Spain – Liga BBVA, Liga Adelante
Sweden – Allsvenskan
Switzerland – Raiffeisen SL
United States – MLS
Ostatnio edytowano poniedziałek, 10 września 2012, 07:18 przez Manfi, łącznie edytowano 99 razy
Manfi

Avatar użytkownika
Moderator
Lat na scenie FIFA: 4Lat na scenie FIFA: 4Lat na scenie FIFA: 4Lat na scenie FIFA: 4
 
Posty: 2481
Pochwały: 182
Dołączył(a): czwartek, 8 lipca 2010, 14:32


Następujący użytkownicy przyznali pochwałę za ten post:
DeeJay., pak99, Remix, Matiaz, danielxd17, Lubinek, piofilip, fcbm18, gracz21, eseba12, Synek., Ensis, impossible., uten, newggener, Alcatraz, FRÜGÖIksde_PL, tomix99r, Cyro, wolfu, Monika, ramsey17, KwasQi, Rado, Buchi090, sebomur98, Tuznik16, Darek92, michel17062000, nyczbar42, Roberto98


r   e   k   l   a   m   a

Postprzez Alcatraz » sobota, 26 maja 2012, 10:56

No zapowiada się ciekawie ^^ Pięknie to wszystko opisałeś :)
Obrazek


Śpieszmy się czytać posty... tak szybko znikają...
Alcatraz

Avatar użytkownika
Użytkownik
Lat na scenie FIFA: 2Lat na scenie FIFA: 2
 
Posty: 781
Pochwały: 118
Dołączył(a): wtorek, 18 października 2011, 17:07
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle


Postprzez Tomaszwinner » sobota, 26 maja 2012, 11:46

Mam nadzieje, że będzie realizm w UT, oby nie liczyła się tylko szybkość...
Tomaszwinner


Użytkownik
Lat na scenie FIFA: 2Lat na scenie FIFA: 2
 
Posty: 23
Pochwały: 2
Dołączył(a): piątek, 16 grudnia 2011, 10:07

Postprzez vmac » sobota, 26 maja 2012, 16:21

Ja jestem ciekawjak to będzie znowu z nowymi/starymi ligami. Czy Polska będzie miała licencję, czy wróci turecka albo czeska, a może coś dodadzą (choć w to najbardziej wątpię) ??

-- EDIT: 26 maja 2012, o 16:25 --

Doczytałem, że Czesi wrócą, bo mają podpisaną umowę licencyjną. Przeczytałem na wikipedii, że mają być dodane kilka drużyn z Ameryki południowej hmmm... zobaczymy
Jeśli pomogłem, proszę kliknij: Obrazek
Dla Ciebie to nic wielkiego. Dla mnie wielka satysfakcja, że mogłem pomóc :)
vmac

Avatar użytkownika
Użytkownik
Lat na scenie FIFA: 3Lat na scenie FIFA: 3Lat na scenie FIFA: 3
 
Posty: 109
Pochwały: 10
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 18:05
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Manfi » sobota, 26 maja 2012, 20:09

vmac napisał(a):Ja jestem ciekawjak to będzie znowu z nowymi/starymi ligami. Czy Polska będzie miała licencję, czy wróci turecka albo czeska, a może coś dodadzą (choć w to najbardziej wątpię) ??

-- EDIT: 26 maja 2012, o 16:25 --

Doczytałem, że Czesi wrócą, bo mają podpisaną umowę licencyjną. Przeczytałem na wikipedii, że mają być dodane kilka drużyn z Ameryki południowej hmmm... zobaczymy



Pretensje możesz kierować do tego pana :)

Obrazek
Manfi

Avatar użytkownika
Moderator
Lat na scenie FIFA: 4Lat na scenie FIFA: 4Lat na scenie FIFA: 4Lat na scenie FIFA: 4
 
Posty: 2481
Pochwały: 182
Dołączył(a): czwartek, 8 lipca 2010, 14:32


Postprzez Creez » sobota, 26 maja 2012, 20:11

Liga arabska ma być, czeska też i jeszcze jedna tylko nie pamietam jaka.
@edit
Turecka
Nieregulaminowy podpis
Creez

Avatar użytkownika
Użytkownik
Lat na scenie FIFA: 2Lat na scenie FIFA: 2
 
Posty: 11
Pochwały: 1
Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 11:39
Lokalizacja: Gniezno


Postprzez vmac » sobota, 26 maja 2012, 20:18

Manfi
Niekoniecznie chodzi o Lato. Ja słyszałem, że były podobno takie kluby, które się też nie zgodziły na licencje :(
Przecież FIFA to również ogromna szansa, żeby wypromować polski futbol ale jak widać nie wszyscy o tym wiedzą.

Creez
Skąd masz te informacje o lidze arabskiej ?
W zeszłym roku też coś przebąkiwali o arabskiej ale to był zwykłe plotki
Jeśli pomogłem, proszę kliknij: Obrazek
Dla Ciebie to nic wielkiego. Dla mnie wielka satysfakcja, że mogłem pomóc :)
vmac

Avatar użytkownika
Użytkownik
Lat na scenie FIFA: 3Lat na scenie FIFA: 3Lat na scenie FIFA: 3
 
Posty: 109
Pochwały: 10
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 18:05
Lokalizacja: Poznań


Postprzez MrMessi141 » sobota, 26 maja 2012, 20:37

Nie będzia t-mobile ekstraklasy w fifie 13, to prawa że zostaną dodane ligi arabskie, turecka i czeska, a my mamy zamiennik w postaci Polska Liga, aby nie być gołosłownym o to dowód: http://iv.pl/images/78046436559905976344.gif
MrMessi141


 

Postprzez Nouvel » sobota, 26 maja 2012, 20:40

No suuuperr się zapowiada ! :)
Culé na zawsze.
Nouvel

Avatar użytkownika
Użytkownik
Lat na scenie FIFA: 2Lat na scenie FIFA: 2
 
Posty: 219
Pochwały: 10
Dołączył(a): wtorek, 3 kwietnia 2012, 18:22
Lokalizacja: Polska


Postprzez impossible. » sobota, 26 maja 2012, 20:42

Będzie świetna, jak zawsze :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
impossible.

Avatar użytkownika
Zasłużony
Lat na scenie FIFA: 3Lat na scenie FIFA: 3Lat na scenie FIFA: 3
 
Posty: 978
Pochwały: 129
Dołączył(a): sobota, 17 września 2011, 22:24


Postprzez ReD » sobota, 26 maja 2012, 21:23

A orientujecie się kiedy (mniej więcej ) będzie w sprzedaży na ps3 ?
Obrazek
ReD

Avatar użytkownika
Użytkownik
Lat na scenie FIFA: 2Lat na scenie FIFA: 2
 
Posty: 107
Pochwały: 1
Dołączył(a): sobota, 10 grudnia 2011, 17:23
Lokalizacja: Kraków


Postprzez impossible. » sobota, 26 maja 2012, 23:03

Fifa13 jeszcze nie jest ukonczona, nawet nie ma jeszcze gameplayów, itp...
Ale pewnie bedzie tak jak w zeszłym roku, czyli koniec września/początek listopada ;)

chyba chciałeś napisać października a nie listopada :wink: -dop.d9910.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
impossible.

Avatar użytkownika
Zasłużony
Lat na scenie FIFA: 3Lat na scenie FIFA: 3Lat na scenie FIFA: 3
 
Posty: 978
Pochwały: 129
Dołączył(a): sobota, 17 września 2011, 22:24


Postprzez vmac » niedziela, 27 maja 2012, 15:43

FIFA 13 napewno nie jest ukończona jest w trakcie prac, a ma się pojawić we wrześniu !

MrMessi141
Skąd wziąłeś to zdjęcie ? Bo wydaje mi się, że coś bardzo podobne widziałem w zeszłym roku jak czekaliśmy na 12

Ale nie wątpliwie cieszyłbym się z ligi arabskiej. Więcej zespołów, więcej graczy, znów możnaby było ściągnąć paru znanych graczy, którzy tam wyjechali... itd. :):):)
Ostatnio edytowano niedziela, 27 maja 2012, 19:01 przez vmac, łącznie edytowano 1 raz
Jeśli pomogłem, proszę kliknij: Obrazek
Dla Ciebie to nic wielkiego. Dla mnie wielka satysfakcja, że mogłem pomóc :)
vmac

Avatar użytkownika
Użytkownik
Lat na scenie FIFA: 3Lat na scenie FIFA: 3Lat na scenie FIFA: 3
 
Posty: 109
Pochwały: 10
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 18:05
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Manfi » niedziela, 27 maja 2012, 18:46

Aktualizacja info :spoko:
Manfi

Avatar użytkownika
Moderator
Lat na scenie FIFA: 4Lat na scenie FIFA: 4Lat na scenie FIFA: 4Lat na scenie FIFA: 4
 
Posty: 2481
Pochwały: 182
Dołączył(a): czwartek, 8 lipca 2010, 14:32


Postprzez jacovx » środa, 30 maja 2012, 14:30

nie moge sie doczekać fify 13
jacovx


Użytkownik
Lat na scenie FIFA: 2Lat na scenie FIFA: 2
 
Posty: 2
Dołączył(a): wtorek, 29 maja 2012, 18:00

Następna strona

Powrót do FIFA 13



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość